Cansuu1 ay ben hapşiririm hapşiririm sonunda aglarim baya hungur hungur😔o kadar şiddetli benimki.her defasinda kendim annem kardeslerim sayar kaç defa acaba diye(Dokyor hap verdi ama faydasi olmadi.geçen sene hamileydim.mayis haziran temmuz aylarinda hamileydim.hamile hamile o kadar hapşirirdimii inan sancim tutiyordu bebeyim sertlesiyordu.ben yapdikca tekme atirdi sanci verirdi(Aglardim bende sinirden.hapsirdikdan sonda bu defa gozlerim kaşiniyordu burnum kaşinirdi( ay çok berbat bu durum benimki.inan nefret ederom yaza .yaz bahar gelince benim dertlerim geliyo sanki.doktor hap verdi hamileyken bile bi faudasinu goremedim(