Oglumvebennnnnnn Kızlar yarın anne ucu uyumlu lansinoh biberon almsyı düşünüyorum da memeyi bıraktırmıyo yazms genel olarak. Etrafınzda olumsz şeyler duydunuz mu tavsiye eder misinz
Barisalpinannesi Merhaba suyu sadece bu biberonla icirebiliyorum ogluma diger biberoblardan icmedi. Cok guzel bir biberon. Oglum seviyor😁👍
MeryemAsel Ben avent kullaniyorum meme mama seklinde gidiyoruz 4 bucuk aylik kizim sukur meme reddi yasamadim
Sinemlina Kizim 4 aylik 4 aydan beri kullaniyorum ama 3 gundur meme reddi yasiyoruz. Cunku biberonun rahatligini istiyor artik. Biberonu vermiyorum artik mecburen.
Mercan Oglumvebennnnnnn meme reddi yaşamamıştım ama mamayı aşırı az veriyo çok uzun süre içiyo diye ucunu delince yaşadım 😂siz siz olun kolaya kaçmayın 😂
Sinon Bende kullanıyorum meme reddi yaşamadım 3 aylık bebeğim( çok kullanmıyorum tabii max günde 1 kere) yinede emzirin ☺️
Oglumvebennnnnnn [bilinmeyen] peki siz sürekli mi kullandınz bn su vermeye ve arada sağdığım sütü vermek için Maksimum günde 1 kere