Adp1302 Kevserkntt dün bende oyun halısı alayım dedim olmadı müşteri hizmetlerini aradım bilgisayardan deneyin dedi tamam dedim oldu
zeynepzeze Bende bir şeyler almak istiyorum durumlardan dolayı gecikme oluyor mu yoksa geliyor mu bir kaç gün içinde?
Esraabozdemir09 zeynepzeze 10 nisanda sipariş verdim bütün elime ulaştı . Zaten belirtiyorlar 5 işgününde kargoya verilecek diye en fazla 1 hafta beklersin canım.
Bir_tospik_annesi zeynepzeze o yasadiginiz sehire bagli 2 kargo ile calisiyorlar birisi ups digeri pttidi sanirim bana hep ups ile geliyor kargo kastamonuda yasiyorum buraya haftada 1 kere geldigi icin kargo sirketi 2ci haftada anca geliyor biraz o yonden sıkıntılıyız ama ürünleri güzel bekledigime deyiyor
Kevserkntt Normal siteden yaptım kızlar normalde bende aktif olarak bir şeyler sipariş ediyorum daha geçen hafta almıştım böyle sorun yaşayınca neyse bakalım düzelir inşallah zamanla