Ebruli101 Instagram’da güncel anne(çocuk doktoru) aşıların ertelenmemesi gerektiğini kızamıgin daha önemli olduğunu yazmış detayları da var siz ne düşünüysunuz? Biz 9 aylık aşısı için erteledik dediler 9.aydada kızamık yapılıyor diye duydum 🙄
Deletedmom280 Ebruli101 cnm kızamık asısı 1 yas asısı ıdı ama bu yaz nıye tam bilmiyorum erkene cektılrr 9 ayda yaptılar
1alpercocuk Ebruli101 evet biz yaptırdık suriyelilerden dolayı salgın yeniden hortlamış çocuklar arasında bana denilen buydu sağlık ocağında. O yüzden 9. aya da koymuş bakanlık
Hulya_goktug Ebruli101 Biizmde pazartesi 9 aylık kızamık asisi var ay su an kararszm ben götrcektim ama bu donemde bide aşıları ihmal etmeyin bağırıyorlar televizyonda😑
Ebruli101 Deletedmom280 kızamık çoğunlukla kış sonu ilk bahar başlangıcı görülüyor diye yazmış 🙄 1 ay sonra ertelediniz diyelim ortalık daha kötü olursa ne olacak demiş 🙄
otose_san Deletedmom280 kızamık vakaları arttığı için, özellikle aşısız mültecilerden dolayı 9. ayda aşı olunuyor artık ama bildiğim kadarıyla belli bir sayıya ulaştıktan sonra aynı gün içinde yapılıyor aşı
Ebruli101 Hulya_goktug bende kararsızdm aradılar toplu açicaz erteleyebildigimiz kadar erteleyecegiz aşıları dediler 🤷
SedaMeyra Ebruli101 kendisi kizimin doktoru bilgilendirmisti cok dogru kizamik 15 kisiye bulasir covid 7 8
Ebruli101 SedaMeyra burası hangi kafayla erteledi ya o zaman bu aşıyi ya bizimde pazartesi olmamız gerekiyor normalde
Ayseeyk Ertemele kararını sadece Sağlık Bakanlığı verebilir. Asi şu dönemde çok önemli ihmal etmeyin. Zaten sırayla alınıyor içeri kendiniz alt açma götürün gelincede silin yada yıkayıp üzerini değişin.
Ebruli101 Ayseeyk “ Zaten 9ay ile 12 ay arasında yapılan aşısı var onu toplu açıyoruz açmadan bir gün önce haber veririm o zaman getirirsin iki kere getirmiş olma demişti ” önce böyle söylemişti ardından da diğer attığım mesajı attı 🤷
Ebruli101 SedaMeyra canım hemşirenin yazdığı mesaj burda “Yok yok çıkarma illa 9 ayken bakılmasına gerek yok bi kaç ay sonra da bakılsa sorun olmaz aşıda zaten 12.ayına kadar yapılabiliyor onu biz elimizden geldiği kadar geç açacağız zaten bu virüs işi biraz daha azalınca ondan da sorun olmaz 12.ayına kadar yapabiliriz”