Teachermom ben de yamuna askısız korse aldım ama doğumdan 1 yıl sonra çok övüyorlardı meraktan aldım kzımın doğum gününde giydim bir de aldığım gün giymiştim sıfır gibi duruyor indirim geçsin satmayı düşünüyorum 🙈 satarım ya da saklar özel günlerde düğün davetler kullanırım çok güzel ince belli gösteriyor ama gerçeği değiştirmiyor 🙄en iyisi diyet keşke doğumdan sonra alıp kullansam belki iş yapardı ama o zaman da yeni doğum yapmışsın sürekli emziriyorsun hareket edemiyorsun Korseyle bilemedim kullananlar nasıl kullanıyor 🤔 Bi küçük beden alanlar nasıl içine sığıyor zaten normal bedeni bile zor kapanıyor kafamda deli sorular 🤔🤪