Aselsolak Düşünmeden aş deriiimm. Benim bebeğim gaz yüzünden akşam 9dan sabah 7ye kadar uyumazdı ağla babam ağla. Sonra Allah razı olsun doktorumun önerisiyle aldım 5.aya kadar kullandım 2 şişe maşallah çok şükür geçti 😇 Tavsiye ediyorum şiddetle hiddetleee 😉 geçmiş olsun,, 😘