Oz_ela
Doktorunuz daha iyi bilir tabii ama kilo alımı sınırda, ilk ay 600gr civarı alması beklenir. Yerinizde olsam başka bir doktor önerisiyle en azından sütünüz artana kadar artmıyorsa takviye amaçlı 1 ay daha devam ederdim, kilo kontrolüne göre karar verirdim. İlk 4 ay kilo alımları iyi oluyor sonra hareketlilikten dolayı düşüyor zaten.
Tahminimce emzirdikçe sütünüzün artacağını düşündüğü için mamayı kesmenizi istemiştir.