Merhaba, 7 ay 10 günlük bebeğim ne verirsem yemiyor. Ağzını kitliyor yada çıkarıyor geri. Böyle nasıl alışacak 😕 Çok üzülüyorum hiç vitamin alamıyor ki. İki kaşık yese rahatlıycam. Yumurta, peynir, çorba, sebze haşlaması hiç birini yemiyor. Siz ne durumdasınız? Bana önerebileceğiniz bir şey var mı?