bakma-bana4 canim sakin krem filan kullanma hassas donemlerindesin zaten , krem tahris eder enfeksiyon kaparsin, en kotu bayanlar icin jiletler var pembe olanlardan ben venusun olanini kullaniyorum onlarla almalısın 👍👍 benim oglum 14aylik oldu 2 aylikken sezeryan sonrasi agdaya gitmistim ama pek bekledigim gibi acimadi 6. Ayimdan sonra da epilasyona devam ettim 👍 simdi malum virus olaylari var disari çıkamıyoruz bende jiletle aliyorum tekrardan 👍