4 bucuk aylık oğlumn alnından vucut ısısı 36.1 cıkıyor yanakları buz gibi. Daha öncede böyle olmştu hastaneye yattk crp yükswk cıkmıstı. Simdide 36.0 - 36.1 cıkıyoor. Ne yapmam lazım normal mi. Bana düşük geldi yanaklarda soğuk olunca. Endişeleniyorm
🤦🏻♀️