HnfHm Merhaba, Doğum sonrası 34 gün kanamam oldu, 37. gün tekrar kanamam oldu, 42.gün kesildi ve 48.gün tekrar kanamam oldu. Kafam karıştı bu ne şimdi ben regl mi oluyorum? Emziriyorum. Doktora gitsem mi ortalık bu haldeyken? ☹️
Cansubasak HnfHm her defasında tamam kanama bitti diyip pedi çıkardım en az 5 defa yaşamışımdır 2 gün sonra tekrar geliyordu bıkmıştım iç çamaşırı tayt harab etmekten bence normal yani 50. Güne kadar böyle devam etti tamamen bitti 65. Gün sanırsam regl oldum 3 gün çok az damla damla kanamam oldu
Deletedmom349 İçinden bi canlı çıktı ve bu çok normal bi durum çünkü rahim kendini toparlıyor vücudunun içinde kalan giden şeyleri atıyor o evrede sıkıntıya mahal yok canım endişelenme
BenMathilda HnfHm Bilmiyorum ki, bana da ayni oyle oldu daha sonra ilk reglimi 4 aylikken oldum. Duzensizlik yaşanması normal diye düşünüyorum. Anormal bir kana pihti atımı falan soz konusu degilse.
Deletedmom_9857 HnfHm benim de benzer durum oldu canım 40 gün kanamam sürdü bitti 45. Gün tekrar başladı 5 gün sürdü sonra bitti ben adet diye düşündüm öyle de oldu o günden sonra düzenli adet oluyorum 😏