MerVera benim bebeğim 10 günlük göğüs ucumda yara yok ama cok derin bi sekilde yarılma oldu sol göğüste ilk çekişte cok canim yaniuor gözümden yaş geliyor sonra oğlumla göz göze geliyoruz düşünmüyorum o acıyı. Bebeğinin tek besin kaynağı şuan hamileyken göbek bağı sizi bağlıyordu simdide emzirme ile bağlısınız birbirinize hep bunlari düşün o zaman alışıyorsun emzirmeye ben 10 gündür boyle alistim psikolojik olarak zorlu bir dogumdu benim icin doğum şoku yaşadim ve kendi içimde bu sekilde yenmeye çalıştım 🌸❤❤❤