Meraba kızlar.. Burda ilk kez tartışma açıyorum… İçimi çok dökmek istiyorum. Doğum öncesinden beri hep kendime güvenim vardı, çabuk emziririm, kolay emziririm diye. Kurslara gittim, kendimi teori olarak geliştirdim derken aslında emzirmenin benim için doğumdan da zor olduğunu gördüm… 17 Şubatta normal doğumla kızım dünyaya geldi. Göğüs ucum çıkık olmadığı için göğüs ucumun sadece üst kısmından tuttuğu için ağır yaralarım oldu. Öyle olunca kan gelmeye başladı ben hunharca sağma derdine düşünce göğüs ucum resmen yarıldı… 2 saatte bir 170 ml ye kadar süt çıkarıyordum, çok sütüm vardı. Ama yaralar yüzünden çok acı çektim.Doktorum biraz ara ver dedi, ara verdim, sütüm 30-40 ml ye kadar azaldı… Bu sefer yaralarım geçti, kızım memeyi almadı…Dolayısıyla sadece 1 ay anne sütü alabildi. Kendimi çok suçluyorum, son 1 haftadır geceleri uyuyamıyorum. Bebeğim güzel kilo alıyor, sağlığı yerinde çok şükür ama yinede çok korkuyorum ya bağışıklığı olmazsa diye… Bebeğini sadece mamayla beslemiş anneler varsa yazabilir mi lütfen…Çok ihtiyacım var, teşekkürler…