Kızlar 10 aylık bebeğim var, salı akşamı çok hafif bi ateşi vardı calpol içirdim düzeldi. Dün gün boyu ateşi vardı 38 buçuğun üstüne çıkmadı keyfi yerindeydi ama bugün bi anlığına olsa da 40 dereceyi gördük çok korktum. Koltuk altlarına alnına pamuğu suyla ıslatıp koydum düştü 36 buçuk-37ler de ama kafası alev gibi, hastaneye de gitmek hiç istemiyorum ortalık bu kadar karışıkken 😔 çok şükür ateşi sürekli 38-39lar da durmuyo düşürebiliyorum ama geçici oluyo. Ne yapmalıyım sizin çözümleriniz neler?