Kızlar merhaba
Bebeğim 96 günlük oldu. 2 aydır aylık kontrolüne götüremiyoeum bu yaşanan olaylardan dolayı. Sağlık ocagı kontrol zamanı geldi ve rota virüs aşısı. Ancak alerjisi var mı bilmiyorum, alerjisi olunca sıkıntı oluyormuş. Bilginiz var mıdır yaptırılmalı mı? Bir de aylık kilo kontrolü yaptırdınız mı siizn de fikirlerinizi almak istedim. Çünkü cok merak ediyorum kilo alımı ne durumda nasıldır diye