Gokceee Kızlar bebeğim 2 aylık bugün çok uyudu ateşi yok . sabah 8 de uyandı mama içti uyudu 10 da kaktı sonra 1.5 da uyanık kaldı snra3 ye uyudu 1 saat uyudu uyandı sonra saat 6 da uyudu 11 e kadar kalktı mama içti 1.5 saat ayakta kldı tekrar uyudu nrml mi
Buse Gokceee allahım keşkee 😂😂 ben hala uyutmaya çalışıyorum direniyor kızım 5 bçk aylık bu arada normal tabi ki dha küçük olduğu içinn
amineninannesi Gokceee Daha yenidoğan döneminde bu dönemde pek uyku düzeninden bahsedemeyebiliyoruz. Benim kızım da 2 ay 4 günlük, bir kere 5 saat uyudu, dediğiniz gibi her şeyi de normaldi.😉
Nily Gokceee birkaçgün oluyor sonra düzene giriyor bende cok korkmustum post bile acmıştım:) endişelenmeyin
Miniktavsan Gokceee o zamanlar bizimde öyle olmustu Bi ara cok uyuyodu sadece emmeye kalıyordu.. Emmeye kalkıyorsa normal canım merek etme çok uzun sürmüyor bu durum 😅sende rahat rahat işini yap dinlen kendine vakit ayır 💕 uyusunda büyüsün minişko
Ceylaasya Canim bebeginin maksimum 2 saat uyanik kalmasi normal.. onlarin suan ihtiyaci olan beslenme ve uyku.. bu arada seninde 🤣 .. Umarim hep böyle devam eder