BuseveMinigi 7 ay 10 günlük bir oğlum var.yaklaşık 15 gündür uyurken gözlerin kapalı bi şekilde inliyor ve ayaklarını sürekli havaya kaldırıyor,beşiğin kenarlarına sokuyor. Gazdan da değil gazını çıkarıp yattığında da böyle. Yaşayan var mı böyle bi durum 😟
Deletedmom145 BuseveMinigi qaz kesinlikle.bende bunu aylardir yasiyorum sabaha kadar uyaniyo .oyle tekme vuruyo sesine ben duruykrum
Eymentuba BuseveMinigi bizim oğlan 9 ayını doldurdu uyurken hala bacaklar yukarıda sabaha kadar aynı gazdandır
Demirbebek BuseveMinigi ben gaz ilacı kullanmıyorum ama bugün kimyon vermeye başlıycam bide gece beslenmesini azaltıp süreleri uzatmaya çalışıcam