Muhammedtrn düz taban ayakkabı aşil tendonunu gevşetmesi yere düz basabilmesi açısından iyidir. Tam anlamıyla yürüyene kadar tabiki evin içinde sürekli ayakkabı giydirmek olmaz ama gün içinde bu tür ayakkabıları bir iki saat giydirmek bile çok faydalı. Ben iyiki aldım diyorum ayakkabıyı. çünkü gerçekten 2 günde düzeldi yere sağlam basmaya başladı ayakkabısız. Ara ara giydirip unutturmak lazım parmak ucuna basmayı. Eskiler bile söylermiş parmak ucu basan çocuğa ayakkabı giydirin diye