Parsmls Kızlar 35 gün önce sezayanla doğum yaptım ama kanama hiç açık renge dönmedi kırmızı şekilde hala günde 1 2 kere devam ediyor doktora da gitmem istemiyorım sürekli başına gelen var mı nerdeyse 40 gün olacak ?
cemre_34 Parsmls ben 3 sezeeyan oldum ilk 2side 40.gunde bitti kanama 3.sezeryanimi olali 37 gun oluyor dediginiz gibi gunde bir 2 kez geliyor buda 40da biter die dusunuyorum benimkisi tam kirmizi degil bulanik degisik bir renk
Azizeguney Parsmls 40 günüde geçebilir biraz ama çok daha fazla uzun sürerse doktorunuza haber verin.
Meva_04 Parsmls 😂😂 Ben iki ay sürdü benim hatta birgün duruyordu ucgun oluyordu ama kanamanın olması iyi içindeki pis kan gidiyor çoğu sezeryen olanlarda kanama olmuyor mesela korkmayın düzene girer iki hafta bir gelir sonra haftada bir sonra ayda bir öle öle duzeliyo