Drycyln Arkadaşlar 24 gunluk kizima ne zaman sutumu sagip versem gazsız olan bebeğimin gazı oluyor ,kakasini fışkırtarak ve köpüklü yapıyor. Ben de artık sagmiyorum. Bu sefer sütümde azalma oldu. Benzer şeyleri yaşayan var mı?
Mltmrt Drycyln biberonla falan verıyosanız hava alıyordur bebeğiniz içerken bu sebepten gaz oluşuyor bebeğinizde
Kucukkalbim Drycyln Biberondan kaynaklanıyor demek ki Dr browns biberon dene canım içinde aparatı var havayı engelliyor gazı kesilir inşallah o biberonu kullandığımdan beri gaz problemi yaşamadık 🌸
Drycyln Mltmrt biberon ile veriyorum . ama kolik biberonla dan aldım . Biberon dan mama da emiyor bu şekilde rahatsız etmiyor bebisimii
Drycyln Kucukkalbim genelde biberon ile veriyorum . Bende avent in kolik biberonunu aldım. Onda da köpükler icerde kalıyor bebise gitmiyor :) biberon kaynaklı mi bilemedim o sebeple :(