Prensinannesii06 Demirinannesi02 bana ebe 14. Haftadan sonra dinlicez kalp atışlarını demişti 14. Haftadan sonra hep dinledik
Demirinannesi02 Prensinannesii06 kalp atışı değil canım. Bebeğin hareketlerini hissetmiyorum. Kalp atışını bend duydum 8 haftalıktı
Demirinannesi02 Prensinannesii06 he şimdi anladım sağlık ocağını diyorsunuz Valla dün aradım ebe bana öyle dedi. Cihazımız geç gösteriyor kalp atışını dedi
Mesutalp2019 Demirinannesi02 ben bebegimi 20haftalikti birkere hissettim oda belli belirsiz sonra 30haftada biraz atilmya başladı ama Ergün degil yani korkma birşey yoktur sanirim siz kaç aylık son aylarda atmiyo zaten endiselenmeyin