Merhaba anneler bebeğim 40 günlük Olacak gündüz hep memede ilk 2-3 ay normal dedikleri için her istediğinde veriyorum baya bir sarılık atlattık birde gece tam aksine uyandıramıyorum zorla 2-3 saatte bir besliyorum malum virüsten dr. Kontrolüne gidemiyoruz acaba bu gece beslenme kaldırmalarını dr. Larınız kaçıncı ayda esnetti?