Kuzuannesi Zeynepmeryem01 koekup kimseden yardm istemeyip smdiden ders vermezsen yarin sni soksga atar o zaman caresiz kalirsin. Burda okudklarndan bile yola ciksan gervekleri gorur ona gore dvranirsin. Böyle adamlar icn neden duygusal dusunuyorsunuz ya
Mehtapsercee Prensinannesii06 benim eşimde içiyo bi ara hemen hemen hergün sızana kadar içiyodu şimdi haftasonları içiyo sarhoş olana kadar durmuyo hiç istemiyorum zaten son 5 yıldır böyle içiyo o sureleri ayetleri okusam benimkide bırakır mı 😔😔🤲🏻🤲🏻
Merveeliii Mehtapsercee Allah tan hiç bir zaman ümit kesilmez önemli olan niyettir sen o niyetle her zaman içtenlikle duanı yaparsın sureleride oku onlarda insallah sebep olur eşinde bırakır içkiyi
Prensinannesii06 Mehtapsercee dünya dualar üzerine kuruludur ben dualardan başka derman bulamadım kendime çünkü eşim ne beni ne annesini babasını dinlemiyordu kayınvalidem de internetten içki uyuşturucu gibi bağımlılıktan kurtulmak için bir dua vardı onu okudu her sabah bir de yunus peygamberin duası var la ilahe illa ente subhaneke inni küntü minezzalimin diye onu okuyup duamı yaptım allaha şükür eşim kurtuldu ve şuan da pişman içtiği için hissettiriyor pişmanlığını inanarak içten duanızı yapın her gün özellikle sabah ezanında ve namazdan sonra ediyordum ben dualarımı
Yasminlina Mom0870 sonra hıc gelmezsse ne olcak. Adam bellıkı uzaklasmaya baslamks ahanımdaan yardımcı olmak lazım ama nasıl
Zeynepmeryem01 Yasminlina o kadar iyiydik ki hiçbir sebep yok hala canım bitanem diye mesaj yazıyordu karaktersiz ama bitti 4 sene oldu tanışıp evleneli hayatımı mahvetti elimde ne var ne yok aldı yüzüğüm bile yok ki maaşı çok yüksek
Merius Yasminlina ay gelmesin cehennemin dibine gitsin ona.mi acıyacak yapma allah aşkına sorumsuz düşüncesiz gecenin bi saati sen sokaklarda sürt eşinin elinde avcımda ne varsa al ki burada ki amaç onu tamamen güçsüz bırakmak yani yol parası bile bulamayacak hale getirmek sen evde karını manipüle et sonra da evdeki ayağı sokağa iyice alışmasin diye alttan alsın yok valla canım o ayağı en başında alacaksın koparıp kulağına sokacaksın hiç kimse vazgeçilmez değil sal gitsin cehenneme kadar yolu var de kendi hayatını kur
Merius Zeynepmeryem01 kaynananlari ara hemde saat 3 te 4 te gecenin bi yarısı kayınpederine söyle baba ben bu saate kadar yalnızım oğlunuz da içki masasından kalkmıyor ya gelin beni alıp annemlere götürün ya da ben ailemi arayacağım yeter artık de sen sustukça asla düzelmeyecek ha bence susmasanda düzelmeyecek o yüzden daha yaşın gencken al hayatını yeniden eline hatta ona hiç duyurmayin bile ara babanlari topla pilini pırtini bas git ankaraya elin itini kopuğunu sen mi düzelteceksin bırak başını yesin
Zeynepmeryem01 Deletedmom83 ankaradan geldim kimsem yok burda sessiz biriyim diye bu kadar üstüme geldi nasıl olsa demez kimseye diye Allah eşin de hayırlısını versin yalvar yakar istediler beni sonuç bu..
Melekler Zeynepmeryem01 bacım korkma ara aileni geldin seni alsın yek başına hayat geçireceğine ailenle olursun. Böyle adamlara da çocuk fazla bile Allah’ın cezaları madem eve gelmeyeceksin niye evleniyorsun sorumluluk bilmeyenlere kapıyı açma hiç. Karşına ol konuş düzelmiyorsa ara aileni bacım bi virüste sogukta gecenin 3 üne kadar ne yapar insan. Evine bağlı olan adam bunu yapmaz zaten. K.bakma ağır yazdıysam tahammül edemiyorum böyle yazılara. Çocuklara üzülüyorum çünkü
Zeynepmeryem01 Melekler haklısın canım virüs olayları yüzünden gidemiyorum ilk olsa belki tamam derdim ama ne 10 ne 100..
Merius Zeynepmeryem01 valla kusura bakma da neden bu kadar kendinizi parcaliyorsunuz hiç anlamış değilim ya yapın tabii istiyorsanız ama bunca saçınızı süpürge ettiğinize değse keşke
Elbereth Bazen ne yaparsan yap olmuyor, değişmiyor. Ya böyle kabul edeceksin ya da ayrılacaksın maalesef. Belki özür diler, yalvarır ama bir iki ay sonra aynısını yapmayacağının bi garantisi var mı? Huy maalesef can çıkmadıkca çıkmıyor.
neyzen15 Zeynepmeryem01 kayınvalidenle konuşşan uyarsa oğlunu olmadı babanın evşne git bi müddet yalnız kalınca belki aklı başına gelir boşanmayı hemen düşünme inşallah düzene girer
Svdasya Zeynepmeryem01 cnm glmyn adamı bekleme imkanın varsa git ailene zamanını boşa harap etme bırak ne hali varsa görsün sende vak hayatına olan sans oluyor o sefa sürüyor sen cefa çekşyrsn ayrılmk dünynn snu dğl değmez cnm
handhnde Zeynepmeryem01 arkanda duran bir ailen varsa bunları çekmeye değer mi? Annamız babamız bizi bu yaşa getirene kadar neler çektiler elim adamı çile çektirsin diye değil heralde.
Melekler Zeynepmeryem01 Karakoldan izin kağıdı alıp gidebilirsin canım ailen de aynı şekilde izin aldıkları sürece araç ile seni gelip alabilir bu bahane değil orda da zaten evden çıkmazsın kocan da anlar değerinizi anlarsa
Zeynepmeryem01 handhnde babam her zaman dedi Bi sorun olursa ara oradayım hemen alır getiririm seni diye yakındır giderim inşallah