Kızlar bayagi sorunluymussun sende diyebilirsiniz 2.postum.
Bebegim 1 ay 23 günlük dun ve bugun sirtinda ve kafasinda terleme sorunu yasadim. Bakiyorum sirti terli bide soğuk nasil korktum hemen degistirdm havlu falan koydum korkudan.
Sonrasinda tekrar uyudugunda yine ayni.. Hastalaniyormu? Ensesine baktm az onxe usumus ama doktorumuzun dedigi gibi oda sicakligi 22 24 arasi hatta 25 falanda oluyor anlamiyorum nolur yardim edin acaba hasta mi?
Kendim evde kisa kollu ile dolasiyorum. Ona ise atlet birde tulum giydiriyorum ayaklarina patik ellerine bazen eldiven. Sapka sevmediği icin takmiyorum. Uyuturken muslin battaniye ile kundak yapiyorum. Ve bacaklarina kadarda normal penye bir pattaniye ortuyorum ustune cekince bi sekilde yuzune getiriyor cunku. Napmam lazim yanlis bisey mi yapiyorum ilk cocuk tecrubesizlik uyuyamıyorum suan 2 saatlik uyku ile durmama ragmen korkiyorum o usur terler diye basindayim