Mavisoglan-annesi Selinsu uyku tulumu giydirip uzerine ince bir battaniye ortebilirisin. Ben o sekilde yapiyorum.
ArasAkbulut Selinsu benimkide hep ayaklarını açardı, çorapsız yatıyor bide. H&M nin çok güzel kolsuz uyku tulumları var şuan indirimde, çok rahat oluyor. Ben 6-12 aylık almıştım ki rahat etsin diye içinde.
Mnli Selinsu penye battaniye örtüyorum oda 23-24 derece oluyor bizimki de açıyor ama zaten doktor 21-22 derecede uyut demişti ona göre sıcak olduğu için sorun etmiyorum
Bsraylmaz Benimde evim sıcak bende orta yollu ne kalın ne ince battaniye örtüyorum… Çokta boğmaya gerek yok ev sıcaksa..
02022020 Karnını ince örtüsüyle örtüp sonra bi katta kolları dışarıda kalacak şekilde battaniyesini örtüyorum gazlı bebek ayaklarını karnını sıcak tutmak gerekmiş
Melek-27 Selinsu Bebeğim aşırı derecede dağınık yatıyor. Hergün ayrı bir şok geçiriyordum. Uyku tulumu bizim gibiler için yapılmış olmalı😂
Balevlat2019 Selinsu bı ben cok sarıp sarmalıyomusum.Ben ınce kundaga sarıyorum bıde kalın battanıyeyı de kundak gıbı yapıp sarıyorum dogdugundan berı oyle alıstı bazen bende dıyorum acaba cok mu sıcaga alıstırıyorum dıye
Mirayekrs Selinsu öncelikle sadece üstüne zıbın giydiriyorum bacakları ve ayakları hava alsın diye üstünede sadece uyku tulumu giydiriyorum. Yada ince penye pijama giydirip üstünü yine ince pikeyle örtüyorum.
birkurabiyeannesi Odada ısınmak için nobo kullanıyoruz ,23-24 dereceye ayarliyorum ,sadece bebek yorganı ortuyorum ve kolları dışarıda kalacak şekilde uyuyor
Mugesener2019 Selinsu kısa kolluyla yatırıyorum çorap vs giydirmiyotum üzerine de ince bir ne battaniye givi ne de pike gibi ince bir örtü benim kızımda sürekli açıyor ama evin içi 25 derece ve üşümüyor
Elzprenss Bende 24 derecede yorganını atıyorum ama terliyo diye zıbınla yatırdım şimdi nasıl yatıracağımı şaşırdım uyku tulumu terletmez mi ? Battaniye ile üşür korkusuyla rahat edemiyorum
Minikfasulyemmetehan Selinsu benim oglumda sureklı ayaklarını kaldırarak üzerini açtığı için bıkmıştım sonrasında diz kapağı ve üst tarafını ayrı bişeyle bacaklarınıda ayrı bir örtüyle örtuyorum açılmıyor tavsiye ederim