Bugun biraz daha agirlasti durumum . Solunumum cok zor .verilen hava terapisi bile ise yaramiyo gibi . Nefesim kesiliyo cogu zaman bogulmalarim oluyo . Zaten bogazimda tikandi bisey yiyemedim. O kadar yorgun hiss ediyorum ki sanki yillardir hastayim. Her an nefesim kesicek gibi oluyorum .bide o asiri korku sardi bedenii bidaha bebegime dokunup kokusunu ala bilicekmiyim esime anneme babama sarila bilicekimiyim bilmiyorum. Enerjimi dusurmemeyegayetgostersemde elde olmuyo . Bebegimle esimide ev karantinine aldilar 2 test yaptilar dahada yapilicak surekli kontrol amacli . Evi dezenfekte etmisler falan. Anlicaginiz zor gecti . Bwlki yarin daha iyi olurum belji hic telefona bile bakamam . Bu arada esimin ailesinden kimseye soylemedik .simdiye kadar neden isim vermiyolar diye cok duaunurdum haata bilgiler neden verilmiyo derdim.aa bugun anliyorum ki ben iyilesip geri dondugumde bile etrafimdan cogusu bana uzak davranicak en kotusu bu…. iyiki esimin sevgisi var onla guc aliyorum 