Duruu Kızımın ateşi var 37.5 oldu şurup da verdim heralde etki etmedi kafası özellikle çok sıcak üstünü çıkarsam zıbınla mı bıraksam acaba napmalıyım acil yardım 😓😓😓
Pinardefne Duruu canım ince giydir tek zıbınla dursun şuan çok ta yüksek degil baktın yükseliyo ılık duş aldır hmeen düşer stres yapma 🌸
Nily Duruu bizde dün olduk En fazla 37.4 oldu ancak ben şurup vermedim. 38bucuk ve üzerine veriliyormuş. Islak bezle sildim ben birde oda düşürdü. Bebegin vucut direnci yuksek olması için vermemek lazımmış fitil yada ilac
Gubusu 38,5 gecmedıgı surece korkma annesı, cok kalında cok ıncede gıydırme malum havalar soguk surup agrısını atesını dusurecekdır merak etme ki 37,5 ates sayılmaz. Korkma bu gece kontrolde kal lıtfen gectmıs olsun eger ateso tkr 38/38,5 gorurse tkr surubundan verebılırsın😘
Gubusu Ikıncı ay asısı bcg tuberkuloz asısı oldugundan dus aldırma canım. Bakdın suruba ragmen cok yukselıuor dusmıyor ki olmaz bole bıse genelde duser doktora gıdersın korkma yukselmez.
Rmrm Bizde yaptrdık bugğn 3. Gün yine ateşi var gibi 37.2 yi flan görünce verdim ben şurup korkuyorm bide tek kısa kollu tulum bide alttan ince pantolon giydirdim sürekli kontrol ediyorum ne zaman gececek bilmem