Melooo Slm kızlar dün bebeğim biraz sesi gider gibi oldu bugün akşam üzeri sesi baya kısıldı böyle hasta gibi 4 aylık ilk defa böle birsey oldu hastamı oldu ne oldu anlamadım😕
BenMathilda Melooo Oyleyse ağladığı için sesi kısılmış olabilir yavrucagin. Eger bir hastalık durumu yoksa.
Bryumakmutluluk Muhtemelen Ağladığı için sesi kısılmıştır canım benim kızımda öyleydi ağlardı avazı çıktığı kadar bağırırdı akşamüstü sesi kısılırdı
Melooo Bryumakmutluluk doğduğundan beri kolik bebek zaten hala daha da devam ediyor ama zaten hep bağırır sesi gidince bende endişlendim hasta olmasından malum hastaneye gitmek istiyorum