Aysen76 5 bucuk aylik kizim var ek gidaya basliyali 20 gun falan oldu iste onceden pure falan veriyodum corbaya 5 ayimdan sonra basladim tuvaletini yapamiyor sert oluyor 4 gundur napabilirim eczanelerde surup falan satiliyorum acaba😐
Sedaahmet Aysen76 su içir canim bol bol. Ek gıdaya başlayinca kabızlik oluyor illa ki. Bide corbalarina zeytinyagi ve kimyon mutlaka kat. Kabızsa eğer karnina zeytinyağı ile masaj yap ve kulak çöpünü zeytinyagina batırıp poposuna sür biraz.
ozge_yasin_budak Aysen76 zeytin yağı ver canım yada kabak buharda haşla püre kıvamına getir zeytin yağı ekle yedir işe yarıyor yani benim kızım da yaradı
aysenurkerem Aysen76 kuru incir , kuru kayısı suya koyun. Daha sonra ocakta suyla birlikte pişirin içine az zeytinyağı yoğurt Veya muhallebiyle yedirebilirsiniz
Eyluldilek6044 Ben ek gidaya basladigimdan beri kayisi puresi yaptim hergun az az verdim. Kabiz olmasin diye severekte yedi. Hicbir sorun yasamadim. Ama her bebek ayni olmaz. Kayisiyi cok verince ishalde olabilir takip edip ona gore verebilirsin
Eyluldilek6044 Aysen76 sifa olur inş canim ama dedigim gibi her bebek ayni olmaya biliyor ben hep bole yaptim. 8aylik kizim hic kabiz olmadi cok sukur
Eyluldilek6044 6adet kayisi 6adet kuru üzum 1adet hurma Bunlari hasla blendir yap ver ilik sekilde. Az yapman icin taze taze ver diye az adet yazdim canim. Ama 3gun kuralini dene