Kubra5000 aynen bizde 3 ay 4 günlük olduk seli çok fazla akıyor eli ağzından çıkmıyor gören de aç zanneder yavrumu 😪 eli ağzında olunca mutlu oluyor , damağını kasıyorum ben boşuna gidiyor
Doktor ellerini keşfediyor ama diş de çıkartabilir normal dedi önüne geçemeyiz bunun dedi
Sıkıntı Yok yani telaşlanmayın