3 ay 3 günlük kızım.yeni yeni şöyle bir düzene geçti akşam 20.30-21.00 arası emme ve uykuya geçiş.gece 00.00 gibi tekrar emme.gece 04.00 gibi uykuda emme,sabah 06.00-07.00 gibi tekrar emme ve alt değiştirme-haliyle uyanış ve bi 40-45 dk gülücükler oynaşma:) sonra tekrar uykuya geçiş. 10.00 -10.30 tamamen uyanma -emme.
Gündüzleri de 2 kısa uyku yapıyor genellikle (1 saat) şanslıysak bazen uzun gündüz uykusu da yapıyor 3 saat gibi. Zaten uykusu geldi mi gözler kıpkırmızı oluyor.hemen kucağıma alıp odaya götürüyorum,ağzına da emziği verince anlıyor uyku saatinin geldiğini 2 sallıyorum sonra yatağa bırakıyorum.inşallah bu düzen bozulmaz.gündüz isterse uyumasın yeter ki gece düzeni hep böyle olsun hiç ağlamıyor çünkü gece,2 kıpırdanıyor ben hemen uyanıp emziriyorum.Ayyyy ne uzun yazmışım kimse okumucak valla🤣