2melek1anne Kızlar bana yardımcı olun ikizlerim var doğdukları günden beri 5 10 dakika zor emiyolardi memeyi birakiyorlardi yataga koyunca agliyolardi doktor kilo alimi yavaş dedi mamayi cogalttik ama emmeleri hiç duzelmedi önce emziriyorum sonra mama ama baktim ki hep mama çoğunluk sagma işine başladım şimdi emzirsemde emzirmesemde kizlar 100 cc iciyolar beni emince daha az mama veya süt icmeleri gerekmez mi beni emince bu sefer saginca gogsumde sutte kalmamis oluyor hemde fazla mama yemis oluyorlar cikmazdayim kizlarim 2 ay 20 günlük
Tuba7785 2melek1anne emzirme sanatı sayfasına üye olun adminlerle paylaşın sorununuzu yardımcı olacaklardır.
Pasaannesym 2melek1anne ya bende anlamadım göğsümü sağınca 100 200 çıkıyo veriyorm ıkısıne ama ustune mamada ıçıyolar yanı 80 90 anlamadım
2melek1anne Pasaannesym maşallah istahlilar demekki benim kizlarim 100 bazen 120 140 oda gece uykuya geçmeden yer 40 günlükken 60 anca yiyolardi birazda emziriyodum