Misskokulum bu platformdan acayip keyif alıyordum ve gerçekten akla takilani çekindiğin yakınlarından dolayı sorabiliyordun ama artık çok sıkıcı ve seviyesizlesti. Gerçek anlamda çok uzun süre gitmez sanırım silerim. Sürekli eleştiri var, yadırgama var, çok rahat kalp kirabilme var varda var. Daha az önce ciddi birşey sordum ciddiyetsiz biri çıktı. Şu zamanlarda bazı anneler moral olsun diye anlık forumlar açtığı için taşlandı. Ben atmayı sevmiyorum fakat yorumlara bakarken keyifleniyorum ha hoşuma mi gitmiyor o zaman cikiyorum. Herkes mükemmel herkes süper burada. Kimse en ufak bir yanlış yapmasın hüküm kesiliyor, idamını eline veriyorlar. Çok yazık ..