Kasım da Doğum yaptım ilk adetimi şubatın 12 sinde 2.Martın 17 si . 1 buçuk ay ara ile şimdi ise olmayı bekliyorum ama bir belirtim yok karın ağrım harici onu da üşütmeye bağlıyorum … gecelik ile bir korkum yok ama dünden bir mide bulantım var acaba mı diyorum içime bir korku düşüyor ister istemez .. sizler kaç gün ara ile oluyorsunuz