Arkadaş lar başlık açtım çünkü bu gazdan neredeyse çekmeyen anne kalmamıştır bende dahil denemediğim sey ker kalmamıştı bebeğim agkiyi agkamaktan morariyo sakinlesmiyo mememi alsa ağlayarak bırakıyor kedini kasiyo anladık ki gaz gaz ilacı aldik agualine ..nurse harveys fayda Yok zeytinyağ verdik yok anason rezene(( kimyon da kullndim arkadaşlar o da saatlik bi rahatlama ama yine ayni ))karnını ayak tabanlarını zeytinyağı ile ovaladik sıcak su torbası yaptık fayda Yok biri MUSKATİ önerdi meğer eskilerde huzursuz gazlı bebekler e MUSKAT verilirmis denedim gerçekten şükürler olsun. Bitti derdim ben size nasıl kullanılacak söylüyor um herkes okusun faydalansın ben canim bu gazdan çok yandı gec öğrendim siz en azından faydalanin erkenden öncelik le bu MUSKAT aktarda satılan bir baharat cevizi n minyonunu düşünün bunu alıp sarımsak rendesinde rendelick siniz bu ddidgimi günlük yapın kaldıkça özelliğini yitiriyor rendeledikten sonra cay süzgecinden gecriin serce parmağınızın tırnağının yarisi kadar sutunuzle beraber verin ben 30 gunlukken vermeye başladım çevremdeki ler doğduğun dan beri kullnan var daha küçük diyr ilk çay kasigina sütümü koyup üstüne de onu döküp eriyip oyle veriyor dum sonra biraz büyüdükçe diline sürüp emzirmeye başladım nasıl isterseniz bn gunde bir defa veriyordum ertesi günü rahattı uyur korkmayın çünkü rahatlayacaktir bn saatlerce uyusada mememi agzinay koyardım emzirir dim uyurken de uyuyo diye emzirmemezlik yapmayın insallah sizde şifa bukursunz