Merhaba hanımlar..beş aylık ikiz erkek bebeklerim var..biriyle çok güzel iletişim kurabiliyoruz ama diğerine ne yapsam ağlıyor..uyanık olduğu her dakika sürekli bir ağlama modunda..gaz problemi vardı ilk başlarda ama artık onu da rahat çıkarıyor..çok mutsuz çok huzursuz diğer bebeğimle vakit geçirirken ona haksızlık ettiğimi düşünmeye başlıyorum ama hiç bir şekilde iletişim kurmak istemiyor 😔 sadece ara sıra kendi kendine sesler çıkarıyor bunun dışında hep mutsuz..çok üzülüyorum 😔😔