16 Aralık doğumlu kızım bugün tam 4 aylık olduk çok şükür 🙃🤲🏻💖 şu anda ataktayız ve bizi baya zorluyo gündüz sebepsiz ağlamalar bağırmalar sürekli ilgi kucak isteme. Gece sık sık uyanma her uyandığında meme isteme 🙄 bizde durumlar bu şekilde atağın bitmesine son 15 gösteriyo bakalım inşallah düzene girer 🤲🏻🥰 çok şükür Allah evlatlarımıza sağlık huzur versin 🤲🏻🥰