Seydasi Oğlum doğduğunda kan gazı sınıra yakın çıkınca doktor tedbir amaçlı yoğun bakıma sevk edildi soğutma tedavisi yaptılar böyle bi süreç yaşayan annelerimiz varsa yazabilir mi ?