Bogurtlencicegi Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz kundak yapan var mı sevgili anneler 😊 gece kaçta yatıyorsunuz hadi sohbete 😊😊
Zeynepomer96 Bogurtlencicegi gece 11 de uyuyor yarım kundak yapıyorum yapmayınca hemen uyandırıyor kendini bilmiyorum ne zaman bırakacağız şu Kundağı🤷🏻♀️
Efemm Bogurtlencicegi tam kundak yapıyorum memede kendi uyuyor beşiğine koyuyorum uyanırsada emzik veriyorum 9.30 yatırıyorum allaha sükür gece 2 saatte bi emmeye kalkıyor
Ceydakoruc Bogurtlencicegi 3 ayımıza 3 gün kaldı kendini kesinlikle sardıttırmıyo🤦🏻♀️ akşam 9 buçukta uyuyor gece 3 buçuk emmeye uyanıyor 6 buçukta tekrar uyanıp emiyo 9 buçukta ayaktayız🥰
Bogurtlencicegi Zeynepomer96 ben hala tam yapıyorum dün gece denedim elini emdi durdu uyumadı ay sonuna kadar bırakmayı düşünüyorum
Efemm Bogurtlencicegi bende tek kolunu cıkardım ilk once birazda gevşek bırakıyorum kundagı istedıgı gibi hareket edıyo yınede elleri dışarda uyudugu da oluyor
Efemm Bogurtlencicegi onceden benımde oyleydi bide gunduz uykusu toplasan bi saatti babannesi onceden sürekli sevmek için gelirdi gunduz uykusu diye bişey olmadı 1 aydır artık gunduzleri 4,5 kez uyuyor 1 saat kadar
Derinimm [silindi] nasıl öyle beceediniz benim kızım 4 gün sonra 3 aylık olucak gece 2 den erken hayata uyumaz sün gece tam saat 4 de uyudu inanır mısın öldüm uykusuzluktan 😊
umudumubeklerken [silindi] Ay tam hayalimdeki uyku düzeni bende hirakuş annesiyim 😂 ama benim hirakuş akşam 8 buçukta uyuyor sabah 5 e bazen 4 e kadar sonra uyku yok
Xedice__10 Selam canım . 3 ay 2 günlük bebeğim var . Gece 12 de 1 de uyuyor sabah 7 de 8 de uyaniyor . Gecə kesintisiz uyuyor . Ama gündüzlər 45 dakika filan uyuyup uyaniyor
Sanemsoz Ceydakoruc aynı benim kız:) kundak yapmayalı baya oldu,minicikken yapıyordum ama şimdi o eller kollar illa bir çıkacak battaniyeden😁 hep kolları yukarda uyuyor
Fatmanaz4545 Derinimm biz seninle ayni kaderi paylasiyoruz 😂 bizde sabah 5 te uyuduk , inanki gözlerim batiyor uykusuzluktan düsecek gibi oluyorm icim geciyo oturdugum yerde . Gecemiz gündüz oldu 🤪 düzenli uyuyan bebeklere maşallah diyelim darisi basımıza
Koskersultan Bogurtlencicegi 3 ay 25 günlük kızım kundak yapmıyoruz doğdugunda beri öyle akşam kaçda uyyacagı belli olmuyor bazen bazen 10 bazen 12 sabah da 7 de uyanıyor
Bogurtlencicegi Koskersultan ohh maşallah 🧿 her bebek bir değil demek ki benim kızım hiç sevmiyor uykuyu gaz var sancısı var diye diye 3 ay bitti inşallah artık düzelir 🤷🏻♀️
1oglananasi Bogurtlencicegi 3ay 4 günlük bebegım aksamları 9da uyur . 12.30ta uyanmadan emziriyorum ve yatırıyorum .sabah 7de uyanır. 2 saat sonra tekrar uyur ☺️ böyle bir rutin oluştu. Ama kesinlıklr sabah uyandıgında aglamaz . Kendı kendine ellerini emer elleriyle oynar