Seyma_52 24 nisanda doğum iznim bitip [iş]başı yapmam gerekiyor. Onun için dilekçe vermem gerekir mi okula yada direk bittiği gibi başlayabiliyor muyum. Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
Asafomer44 Seyma_52 bittiği gibi başladım ben kuzum dilekçe falan vermedim. Zaten doğum sonrası raporunda bitiş tarihI yazıyor