irmc ben memnun kaldım probiyotik hepimiz için faydalı zaten herhangi bir zararı yok bence deneyin. Gaz damlası falan biraz da şans ama. Her damla her bebeğin sorununu çözmüyor diye okuyorum hep burada. Deneye deneye bebeğe yarayan markayı bulmak gerekiyor. Biz şükür bir kerede tutturduk