Arya Merhaba kızım 2 aylik ama 1 aydan beri kakasini yapamiyor zeytinyag ile uyari yapyrm ama ishal gibi su seklinde oluyor ama bunu bile yapamiyor basina gelen var mi nereye kadar uyarcam
Egeeozdmr Arya canim ayni sekil benim de akşam basıma geldi doktora msj attım bende 23 günlük oğlum bana kakasını yapamadığı icin sancılanmıyor gazı olduğu icin kıvranıyor dedi mosmor oldu oğlum çünkü Nurse harvey’s önerdi bakalım yarin alacağım
Egeeozdmr Arya şakın uyarı yapma zaten kabız değilmiş bu sekil de ona alışabilir dikkatli ol poposuna sur ama uyarı yapma canim benden tavsiye naçizane tavsiyem bu benim
Ftmyldz Benimde başta öyleydi üç gün önce karnı ağrımaya başladı o günden beri hergün kendisi yapıyor ama sümüksü su şeklinde bende ne bilemedim pazartesi hastaneye götürcem şimdiden geçmiş olsun 🙏🏻
Arya Neslihankarabal Ftmyldz benim de ayni sekilde goturdum uyar dedi devlet hastanesi ozele gturcm pazrtesi
Egeeozdmr Egeeozdmr Bende anlattım doktora kabız değil ishale dönük ama onu bile yapamıyor dedim yaparken zorlanıyor ve göbek deligi kanıyor bizimkinin düşünün daha
Egeeozdmr Arya düzelmedi hala ayni zaten bende doktora akşam yazdım yarin gaz ilacını değiştireceğim canim ben sen kullanıyor musun peki gaz ilacı
Egeeozdmr Arya kabız değil ki uyarı yapman icin gerekli birsey yok bende fitil mi kullansam dedim kakasi sert değilse Gazi vardır dedi ama masallah ishale yakın kabız değil ama İnan olsa yine çatlak olur ikiniyorlar çünkü
Egeeozdmr Arya bana Biogaia ile birlikte kullanmamı söyledi 5 damla aç karnına Biogaia 4 kere 1 cc nurse önerdi bakalım