Ece123 Azizeguney yaşına gelince mi kurtulcaz bu gazdan bilmiyorum ki 5. Aya kadar damla kullandım dedim yeter artık vermiyim ama sebep oysa artık ne zamana bitecek acaba ona da kiyamiyorum
Dilekb Sumre0681_ al benden de o kadar.. dün gece 2 kez 2 ser saat uykusuzduk. Az önce de uyuyorken çığlıkla aglama yaşadık. Bi de atak hafta si sanırım. 8 ayligiz.. diş de çıkarıyoruz..
Ece123 Dilekb Allah hepimize yardım etsin uykusuzluga artık razı gelecem ama bu şekilde gözleri kapalı çığlık çığlığa olması kötü
Sumre0681_ Dilekb geçecek inşallah bu zamanlarda. Küçüklük hallerini özleyeceğiz Annelik bu yüzden kutsal sanırım sadece ona göre yaşıyorum ♥️
Mirayimran Ece123 kıyamam ya evet ben oyuncak bebek bile giydirmişliğim yok vallahi şuan böyleyim kucağımda yemek çamaşır bulaşık temizlik hepsi olabiliyormuş ☺️
Ece123 Mirayimran bir an önce büyüselerde birlikte oyun oynasak yemek yesek parka filan gitsek konusmşabilse filan herşey daha güzel olacak en yakın arkadaşım olacakmis gibi geliyor çünkü hep bana ama bu günler hiç güzel değil
Rabia_38_01 Ece123 o.zmn rüyasında korkuyordur benim buyuk oglum yedi yasinda kucugu uc aylik buyuk oglum öcü mocu yapiyor korkutuyor ya o gun uykusunda mutlaka ağlıyor neyden korktugunu gozlemle olmaZsa gun icinde
Ece123 Sumre0681_ gün boyu ona mama yap altını temizle uyut oyun oyna ile geçiyor hepsinden mutluyum ama işte bu ağlamaları beni bezdiriyor