Oncelikle cok gecmis olsun yasemin hanim insallah negatif cikar… az once annenizin belirtilerini okudum da aklima takildi 6 mart ta bende balgamli oksuruk ile baslayip ilerleyen gunlerde bogaz agrisi bas agrisi sirt agrisi ile bur gun suren cok yuksek ates yasadim atesimin dusmemesiyke ozel bi hastaneye gittim (ki bikacgundur oraya gidiyodum sadece oksuruk surubu verip gonderiyolardi bogazim da temizmis) kac serum yedim hatirlamiyorum atesimi dusuremediler sonra korktular tabi acaba virus mu diye ciger filmi cektiler temiz cikti devlet hast yonlendirdiler test yapilsin diye gecenin bi yarisi apar yopar o atele devlete gittik ordada kan tahlili idrar tahlili ve bikac serum yapildi sonuclar yine temiz ve atesimi dusurduler bi antibiyotik bi agri kesiciyle yolladilar kusura bakmayin uzun oldu ama demem o ki genelde bu vakalarin belirtilerini heosini yasadim asagi yukari bir ayda anca atlattim ve kac kisiden duyduysam ayni aylarda herkes agir bi grip yada nezle gecirmis acaba bizde gecirdikte anlamadilar mi ki sonucta test bu kadar yaygin degildi ???