Yardım edin hanımlar oğlum 8 bucuk aylık hala anne sütü alıyor. Son zamanlarda aşırı iştahsiz ne yaparsam yapiyim yediremiyorum en fazla 3 kaşık yiyor. Zorla yedirdigim zaman öğürüyor kusmak istiyor. 2-3 saat aç biraktigimda oluyor sırf yemek yesin diye ama nafile. 🤷♀️ Sütüm onu doyuracak kadar fazla degil haliyle. Formül mama yapiyorum artık onu bile içmiyor. Şaştım kaldım napicam bilmiyorum. Izlediginiz bir yol var mi önerebileceginiz bir şey 😞