zhrhrdm Kızlar sezaryen olalı 1 hafta oldu tuvalette hem idrar hem dışkı yaparken ve yaptıktan sonra ağrı, sancı oluşuyor bunu yaşayan var mı yoksa sadece bende mi böyle bi problem var??
Arya zhrhrdm canim dogum yapanlarda olabilirmis dktrm soyledi ilerlerse basur oluyormus haberin olsun dktr gtdm krem ile surup verdi ama benimde gecmedi hala bugun insgrm da okudum sari kantron yagi iyi geliyormus onu denycm .
Ceemre zhrhrdm idrar yaparken sonda takıldıgı için bir iki hafta yanma acı hissettim. Dışkıdada aynı şekilde bagırsaklarımda agrı oluyordu. Doktorum rahat cıkabileyim diye kabızlığı önleyici ilac vermişti toz seklinde o şekilde sorunsuz atlattım ben
Melikeasel Aynısı bende de oluyordu sanki böyle bağırsaklarım ağırıyo gibi idrar yaparken de çok zorlanıyordum böyle son anda bi ağrı oluyodu kendimi sıkıyordum ama merak etmeyin geçici bir durum 2 haftaya falan geçiyor
zhrhrdm Ceemre anladım bende yarın ki kontrolümde söyleyeceğim bakalım çok teşekkür ederim paylaştığınız için sağolun 😇