Aselinannesii6 bizde 26 günlüğüz dediğin gibi memede uyuyor yatağa bırakınca gözler fal taşı,yenidoğan bebekler kendilerini memede güvende hissediyorlar sadece doymak için değil ben bu yüzden emzik veriyorum yatağına geçtiğinde uykuya daldığı zaman emziği atıyor zaten alışır diye korkma.Hatta emziği almak istemiyor ama tutuyorum biraz ağzına mecbur alıyor sonrası o rahat ben rahat.Sadece uykuya geçişi için kullanıyorum emziği