Oziezo
Kızlar 29 günlük bebeğim sarılık oldu doğduğu günden beri çok küçüktü zayıf doğdu.gögsumde yarım saat emiyo yarım saat uyuyor ve 2 saatte emse doymuyor bizde mecbur biberonla verdik sağıp ve mamada veriyorum
.şimdi uykudan uyanınca emziriyorum ki unutmasın diye ama çocugun kafası karısıyo biberonu meme gibi tututuyo gögsumu biberon gibi ucundan tutup uzatıyo ve gögsum çok acıyo aventin biberonunu kullanıyorum anne memesi gibi olanı daha yakın bi biberon varmı valla bir ayda canımdan bezdim
Esoeso
Biberon yerine eds sistemi kaşık şırınga yada kadeh öneririm çünkü bir müddet sonrA akış hızından dolayı memeyi reddetmesin ilk doğduğunda çok çektim şükür sadece meme alıyor kafası karışıyor ve kolay olanı seçiypr. Yakın arkadaşımın bebeği bu yüzden memeyi bıraktı.
Oziezo
[bilinmeyen] emiyo ama doymuyor ki doydu zannedip yerine koyuyorum yarım saat anca uyuyor