Merhabalar hanımalar. Çamaşır kurutma makinesi almayı düşündüm şu dakika aklıma geldi günlerdir kurumayan çamaşırlara ithafen bide odada yer kaplıyorlar toz yükü oluyor. Ama çamaşır makinemin üstünde yer yok dolap var . Acaba farklı bi yere konulsa oluyormu üst üste görüyorum hep onları kullanılma durumu kolaylık olsun diye mi yoksa bi özelliği felan var mı . Çamaşır makinem arçelik , acaba o markanın kurutma makinesinden memnun olmayan varmı teşekkürler iyi geceler😂😂🥰