Hbbadgzl Oglum 10 aylik ve 6 aylik hamileyim dogumdan once sutten kesmem lazim ama oglum cok duskun ne yapicam bilmiyorum 😥 kiyamiyorum da ona
Tuba Hbbadgzl Tandem emzirme diye bir şey var, eğer erken doğum riskiniz yoksa lütfen araştırın kesmeyin bebeğinizi memeden🤗
Hbbadgzl Tuba aslinda kesmek istemiyorum bi riskim de yok doktorumda emzirmemi oneriyo ama butun gece agzinda uyu cok yoruluyorum 😬
Tuba Hbbadgzl Kıyamıyorum onada deyince doktordan kaynaklı sandım. Gece mama verip gündüz emzirsen olmaz mı?🥰